آ

  • آموزش تکلیف‌محور تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

ا

  • احساس انسجام اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • اختلالات برون‌نمود نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

  • اختلالات طیف ‌اوتیسم اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

  • اختلال یادگیری ویژه مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • اختلال ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • اختلال طیف اوتیسم نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • اختلال طیف اوتیسم اثربخشی درمان‌های بیومدیکال بر نشانه‌ها و رضایتمندی خانواده‌ها در اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 83-104]

  • اختلال طیف اوتیسم مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

  • اختلال لکنت زبان اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • استرس والدگری نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • اضطراب اجتماعی اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • اضطراب جدایی تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • افسردگی بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]

  • افسردگی بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • اوتیسم تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • اوتیسم کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

ب

  • بازتوانی شناختی رایانه یار بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • بازی‌درمانی تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • بازی مشترک والد و کودک اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

  • بازی‌های رایانه‌ای مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]

  • برنامه پذیرش و تعهد اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • بهزیستی ذهنی بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

پ

  • پدیدارشناسانه تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • پدیدارشناسی وجودی تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

  • پرخاشگری اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

  • پردازش هیجانی ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • تاب‌آوری خانواده اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • تجارب زیسته‌ی معلمان شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]

  • تجربه زیسته عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • تجربه زیسته تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • تعادل تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • تکانشگری اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

  • تنظیم شناختی هیجان اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • تنظیم هیجان نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • تنهایی تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

  • توجه پایدار اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • تئاتردرمانی اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

ج

  • جهتگیری ایستا تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

  • جهتگیری پویا تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

چ

  • چالش‌های آموزشی شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]

ح

  • حافظة فعال بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • حافظهکاری تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • حافظه کاری مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • حل مسئله الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

خ

  • خانواده عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • خانواده کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

  • خستگی از دلسوزی شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • خود ادراکی اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • خودتنظیمی کودک اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • خوددلسوزی شناختی بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • خودکارآمدی تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • خود نهان‌سازی ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]

د

  • دانش آموزان بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • دانش‌آموزان با آسیب شنوایی شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]

  • دانش‌آموز تیزهوش الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • درمان شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • درمان‌های بیومدیکال اثربخشی درمان‌های بیومدیکال بر نشانه‌ها و رضایتمندی خانواده‌ها در اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 83-104]

  • دلبستگی ناایمن نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

ذ

  • ذهنی‌سازی اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

ر

  • راهبرد درک مطلب اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • رضایت زناشویی اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • رضایتمندی خانواده‌ها اثربخشی درمان‌های بیومدیکال بر نشانه‌ها و رضایتمندی خانواده‌ها در اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 83-104]

  • رفتار خودشکن تحصیلی الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • روابط بین فردی غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

  • روش چندحسی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • رویه اجرایی بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]

س

  • ساختار انگیزشی الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • سرریز شدگی ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]

ش

  • شبکه مضامین کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

ص

  • صبر تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

  • صبر تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

ض

  • ضرب‌آهنگ شناختی کند بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]

ظ

  • ظرفیت تأملی والدین نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • عوامل فراتشخیصی نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

ف

  • فعالی اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

  • فلسفه برای کودکان غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

  • فناوری‌های دیجیتال غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

ق

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • کارکردهای اجرایی بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]

  • کارکردهای اجرایی مغز برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

  • کفایت اجتماعی بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • کیفیت دوستی اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • کیفیت زندگی عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • کم‌توانی ذهنی تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

  • کم‌توانی ذهنی اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • کم‌توانی ذهنی تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • کم‌توانی ذهنی شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • کم‌توانی ذهنی.  اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

  • کنترل عمل تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

  • کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی.  اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

  • کودکان با نیازهای ویژه شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

م

  • مادران اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

  • مادران دارای کودک‌استثنایی تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • مربع گامبرداری تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • مشارکت پدر در فرزندپروری اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • مشکلات ارتباطی کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

  • مشکلات خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • مشکلات رفتاری برون‌نمود ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • مهارت‌آموزی کودک راه‌حل محور اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

  • مهارت حل مسئله اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • مهارت خواندن تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

  • مهارت نوشتن تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

  • مهارت‌های اجتماعی برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

  • مهارت‌های خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • مهارت‌های زندگی اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

  • مهارت هیجانی تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

ن

  • ناتوانی یادگیری تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

  • ناتوانی‌های یادگیری بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]

  • نارسایی توجه / بیش فعالی اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • نارساخوانی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • ناگویی هیجانی اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • نشانگان داون عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • نشخوار فکری غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

  • نقاشی‌درمانی تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • نقشه‌برداری از داستان اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • نقص توجه اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

  • نگرش تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • نگرش به باروری و فرزندآوری اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

  • نمایش‌درمانی اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • نوجوان تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • نوجوانی تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

و

  • واقعیت‌درمانی اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • ویژگی‌های شخصیتی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

ه

  • همدلی عاطفی اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • هوش اخلاقی تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

ی

  • یادگیری مغزمحور مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • یکپارچگی حسی مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

login